Chcem vrátiť tovar

Nesadla vám veľkosť zakúpeného tovaru?

Nie ste s tovarom spokojní?

Alebo ste jednoducho čakali niečo iné?

V týchto troch prípadoch môžete tovar zakúpený v našom e-shope: www.topstore.sj vrátiť bez udania dôvodu.

Ako postupovať?

1. Tovar dôkladne zabaľte aby sa predišlo jeho poškodeniu.

2.Tovar nám môžete poslať kurierskou službou alebo Slovenskou poštou. V prípade Slovenske pošty posielajte tovar DOPORUČENE!

3.Tovar nám zašlite na nasledovnú adresu: TopStore, Bélu Bartóka 10, 97901 Rimavská Sobota

4. Môžete si vybrať z dvoch spôsobov vybavenia vrátenia tovaru: 1. Výmena za iný tovar-vyberiete si inú veľkosť, alebo úplne iný tovar. V prípade ak je cena Vami vybraného tovaru nižšia ako cena vráteného tovaru, rozdiel Vám bude vrátený na Váš účet. V prípade ak je cena vybraného tovaru vyššia ako cena vráteného tovaru, rozdiel zaplatíte pri prevzatí balíka.; 2.vrátenie peňazí. V prípade požiadavky na vrátenie peňazí Vám bude suma za Vami zakúpený tovar vrátená na váš účet do 14 kalendárnych dní.

5. Reklamovaný tovar

Naším cieľom je predávať len tie najkvalitnejšie produkty a značky, čo sa aj prejavuje aj u počte reklamácií-poškodenia tovaru. Samozrejme stať sa môže čokoľvek, a môže sa stať, že budete musieť reklamovať.

Ako postupovať v takomto prípade?

-Tovar dôkladne zabaľte. Balík nám zašlite na adresu: TopStore, Podjavorínskej 246, 98401 Lučenec. Použite kuriérsku službu alebo Slovenskú poštu-doporučenú zásielku.

-Tovar po obdržaní posúdime, čie reklamácia opodstatnená, v prípade potreby pošleme tovar na preskúmanie výrobcovi. Zvyčajne tento proces prebehne do siedmych dní. Najneskôr bude Vaša reklamácia vybavená do 30 dní a to nasledovnými spôsobmi-podľa Vášho výberu:

-výmena tovaru

-vrátenie peňazí